• Фестивал 2023
    • Програма по денови
    • Филмска програма
    • МакеДокс +
      • Мастеркласови
      • Работилници
      • Док-муабети под смоквата
      • Ноќни приказни
    • Жири
      • ЖИРИ ЗА НАГРАДАТА „КРОМИД“
      • Жири за наградата „Млад кромид“
      • Жири за наградата „СЕЧКАН КРОМИД“
      • Жири за наградата „Кокарче“
      • Жири за Наградата за етички идеи
    • Награди
    • Билети и локации
    • ФЕСТИВАЛСКА АРХИВА
  • МакеКоПроДокс Форум
    • За форумот
    • Агенда
    • Модератори
    • Филмски фондови
    • Професионалци од индустријата
    • Одбрани проекти
  • Патувачко кино
    • Проекции
    • Видео хроника
    • Галерија
    • Патувачко кино архива
  • Едукација
    • Ширење видици
    • ДокуНикулци
    • МакеДокс во училница
    • Македокс во кино
    • Младински филмски клубови
    • АКТив
    • Ние сме визуелни
    • Публикации
  • Дистрибуција
    • Moving Docs
    • БДДМ
    • FestDocsNetwork
    • КАФЕ И КРОМИД
  • Медија
  • EN
  • EN
  • Фестивал 2023
    • Програма по денови
    • Филмска програма
    • МакеДокс +
      • Мастеркласови
      • Работилници
      • Док-муабети под смоквата
      • Ноќни приказни
    • Жири
      • Жири за наградата „КРОМИД“
      • Жири за наградата „Млад кромид“
      • Жири за наградата „СЕЧКАН КРОМИД“
      • Жири за наградата „Кокарче“
      • Жири за Наградата за етички идеи
    • Награди
    • Билети и локации
    • ФЕСТИВАЛСКА АРХИВА
  • МакеКоПроДокс Форум
    • За форумот
    • Агенда
    • Модератори
    • Филмски фондови
    • Професионалци од индустријата
    • Одбрани проекти
  • Патувачко кино
    • Проекции
    • Видео хроника
    • Галерија
    • Патувачко кино архива
  • Едукација
    • Ширење видици
    • ДокуНикулци
    • МакеДокс во училница
    • Македокс во кино
    • Младински филмски клубови
    • АКТив
    • Ние сме визуелни
    • Публикации
  • Дистрибуција
    • Moving Docs
    • БДДМ
    • FestDocsNetwork
    • КАФЕ И КРОМИД
  • Медија
  • За нас
  • Извештаи
  • Семејство и пријатели
  • Контакт

Жири за Наградата за етички идеи

Жири за Наградата за етички идеи

 

АНДРЕАС ЈУНСЕН

Режисер. Самоук филмаџија. Од 2003 година Јунсен самиот ги режира, продуцира и финансира своите филмови, од почеток до крај. Јунсен се фокусира на општествените прашања и разликите во светот. Познат е по филмот „Убиство“ (2009), приказна за жените што се под ризик и страдаат од строгата забрана за абортус во Никарагва. Спојувајќи ја уметноста со прашањата за човековите права, филмот „Лажниот случај Аи Веивеи“ (2013) нè зближува со дисидентскиот кинески уметник Аи Веивеи, а преку „Животот на Кид“ (2012)  нè запознава со данскиот рапер и ѕвезда на Јутјуб, Николас Вествуд Кид. Во „Човекот  Оман“ (2008) ги разгледува сексот и родовите односи во Јамајка преку културата на денсхолот, а во „Бубачки“ (2016) главна тема се инсектите како храна, особено откако ОН препорачаа инсекти како еден од ресурсите за борба против гладта во светот.
______________________________________________________________________

 

СЕРЏО ТРЕФО

Серџо Трефо е роден во Бразил, од мајка со француско-италијанско потекло и татко Португалец. Магистрирал филозофија на Сорбона и почнал да работи во Лисабон како новинар, а потоа како продуцент и филмски режисер. Неговите филмови (документарни и играни) се наградувани со интернационални награди и се прикажувани во повеќе од 50 земји. Неговиот последен игран филм „Невестата“ (A Noiva), во кој се портретира една млада вдовица на џихадот, имаше премиера на Венецискиот филмски фестивал во 2022, во конкуренцијата „Хоризонти“ (Orizzonti Competition) и ја доби специјалната награда „Нови бранови“ (New Waves Special Prize) на Филмскиот фестивал во Севилја. Прикажувањето на „Невестата“ во француските кина беше под името „Таа се вика Барбара“ (Elle s’appelle Barbara). 

Избрана филмографија: „Друга земја“ (Outro País, 1999), „Флорет“ (Fleurette, 2002), „Лисабонците“ (Lisboetas, 2005), „Градот на мртвите“ (The City of the Dead 2009), „Патување во Португалија“ (Viagem a Portugal, 2011), „Антелехо, антелехо“ (Alentejo, Alentejo, 2014), „Треблинка“ (Treblinka, 2016), „Бес“ (Raiva, 2018), „Рај“ (Paraiso, 2021), „Невестата“ (A Noiva, 2022).

______________________________________________________________________

 

ВАСКО МАГЛЕШОВ

Васко Маглешов (роден во 1985) дипломирал светска книжевност. Магистрирал нa Институтот за социологија во Скопје. Петнаесет години работи како новинар во повеќе телевизии и онлајн медиуми. Во 2014 година е награден за најдобра филмска критика на Фестивалот за европски филм „Синедејс 2014“. Бил член на жири-комисија во програмата на Интернационалниот филмски фестивал „Астерфест“ 2012, на жирито за филмска критика на „Синедејс 2015“ и на Филозофскиот филмски фестивал 2022. 

Од 2016 година објавува филмски рецензии и интервјуа со режисери, актери и филмски работници за специјализираното филмско списание „Филм плус“ и во неделникот „Филмски печат“. Известувал од повеќе домашни филмски фестивали. Одржувал работилници за пишување филмска критика во 2018 година во Младинскиот културен центар и во 2021 година преку програма за млади на Eвропската Унија. 

Член е на Здружението за филм и филмска едукација „Крацери“.
Моментално работи како новинар во Балканската истражувачка репортерска мрежа (БИРН).

Претплатете се на нашиот newsletter:

  • За нас
  • Семејство и пријатели
  • Контакт
  • Извештаи

MakeDox © 2018